Translate

26 października 2012

Miłość bezwarunkowa jest najpiękniejsza:)

Bywa trudna, nawet bardzo trudna, ale najważniejsze, że jest, że istnieje... 
Moją największą miłością jest moje dziecko, bo to dar, jaki spadł na mnie prosto z nieba.

Miłość bezwarunkowa, taka, która niczego nie oczekuje, oprócz może szczęścia  i tego, co najlepsze dla ukochanej osoby.



  *

szeptana miłość
motto: Nie kocha się za coś, ani po coś. Kocha się pomimo wszystko...

/Antoine de Saint-Exupery/


- Jowicie Sylwii


przytul się

opowiem ci o miłości
prawdziwej bezwarunkowej
najszczerszej
będzie to brzmieć jak bajka
bo będę szeptać wierszem

zdradzę ci jak pokochałam
już samą myśl o tobie
jak bardzo mocno chciałam
mieć ciebie zawsze przy sobie

wymyślę wiersz o aniele
który czuwał nad nami
stworzę poemat o książkach
czytanych serca oczami

zaśpiewam ci o radości
jaką byłaś i jesteś

zapiszę te strofy wieczności
bo będę cię kochać wiecznie

i już nie bądź zła na mnie
gdy mówię do ciebie
dziecko
bo dla mnie zawsze będziesz
najważniejsza
córeczko


 JoAnna Idzikowska-Kęsik, 2011



*

Jest na świecie taka miłość, która jest bezinteresowna i najprawdziwsza ze wszystkich – to miłość matki do dziecka. Choćby nie wiem co się stało, choćby nie wiem jak bardzo własne dziecko cię zawiodło, zraniło, to i tak będziesz je kochać ze wszystkich sił. Ta miłość jest jedną z najpiękniejszych miłości.



~ Gabriela Gargaś , Trudna miłość

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy komentarz, zawsze odpiszę i zajrzę do Ciebie w miarę czasowych możliwości: czasem szybko, niekiedy później, ale zajrzę na Twój blog. Pozdrawiam. :)