Translate

26 października 2012

"ja minę ty miniesz" ***


    kiedyś

    -wiernemu towarzyszowi mojej dotkliwej samotności

    motto:  Więc nad grobem stojąc już się go nie boją, tamta pani i ten pan,
    i niech tak zostaną, tamten pan z tą panią sam na sam.


    /Jacek Podsiadło/


    kiedyś znowu weźmiesz mnie za rękę

    i usiądziesz ze mną
    na tej starej ławce

    jak już pochodzimy
    jak się natrudzimy
    jak skończymy spacer
    po tej dziwnej scenie
    jak już się nagramy
    na życia arenie

    liście z drzew polecą nam na twarze
    popatrzymy w niebo na obłoki
    podarujesz mi ostatnią różę
    i dopasujemy nasze kroki

    z tej ławeczki smutnej i jesiennej
    podążymy razem w stronę słonka
    zanim znowu powiesz
    jak mnie kochasz

    w białych kwiatach
    zatańczymy walca

    na tęczowych łąkach

    na spotkanie wyjdą nam anioły
    bo nie w boga wierzyliśmy przecież

    na ławeczce usiądzie ktoś inny

    wiatr posprząta 
i liście zamiecie


/kwiecień 2011/

(Copyright JoAnna Idzikowska-Kęsik)




*** Halina Poświatowska: Koniugacja

    ❤ 


    ❤

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy komentarz, zawsze odpiszę i zajrzę do Ciebie w miarę czasowych możliwości: czasem szybko, niekiedy później, ale zajrzę na Twój blog. Pozdrawiam. :)