Translate

28 lutego 2013

"A ten szum wyżej to wiatr". ***



 ❤


poszum


w szumie galaktyk wypatruję
blasku 
uśmiechu 
upadłych aniołów

wchodzę myślami pomiędzy słowa
puchem anielskim pozdrawiam wiersze

i ciągle tworzę słowa
od nowa
i wciąż upajam się ich szelestem

kręgi złych myśli w myślach kołyszę
wchodzę w zaświaty wspomnień upojnych
wgryzam się szumem w najcichszą ciszę
w meandry dreszczy wiatrem spokojnych

i tylko nie wiem

jak długo jeszcze będę tak
pisać

o galaktycznych przedświtach wzruszeń
szalonych serc
słodką i dziwną miłością 

przekornych

JoAnna Idzikowska-Kęsik

B-c, 28 II 2013, p.n.k.
 




*** cytat w tytule postu - H.Poświatowska: Koniugacja 
*obrazy z internetu

3 komentarze:

  1. Cześć :)
    Wiosennie u Ciebie :)
    Zielono,a powyżej niebieskie niebo,dmuchawce-latawce i fajny tekst Agnieszki Osieckiej.
    Niezmiennie wymownie piszesz i dobierasz odpowiednią muzyke.
    Serdecznie pozdrawiam.
    Dużo słonka u mnie od kilku dni ale jeszcze jest chłodno.
    Mimo tego koty harcują a ptaki zajmują gniazda.
    -ra-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć, ra.

      Wiosennie u mnie, choć wczoraj, chyba drugi raz w życiu, przespałam całe popołudnie, tak byłam zmęczona. Nie lubię spać w dzień, ale chyba tego potrzebowałam.

      I dziś, wreszcie, zaświeciło tu, na Dolnym Śląsku, słońce, takie mocne, że chodziłam w ciemnych okularach.

      Moje koty są wysterylizowane, więc nie harcują, ale wiosnę już chyba troszkę czują, bo linieją.

      Pozdrawiam Cię zatem słonecznie, serdecznie również, j.

      Usuń
  2. To takie prawdziwe ...

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz, zawsze odpiszę i zajrzę do Ciebie w miarę czasowych możliwości: czasem szybko, niekiedy później, ale zajrzę na Twój blog. Pozdrawiam. :)

ŚWIEŻYNKI