Translate

26 października 2012

Jak brzmi najgłupsze pytanie świata? "Co poeta miał na myśli?"




domyślność serca (wy-pominajka)


twoja obecność przy mnie
nieusprawiedliwiona
świadczy o moich błędach
i nadinterpretacji

nie musisz moich wierszy
utulać w swych ramionach
ani mi przytakiwać
gdy wiesz że nie mam racji

i chyba nawet wówczas
gdy miłość nam się przyśni
nie masz błogosławieństwa
na bycie przy mnie stale

nie lubię oczywistych
słów gestów oraz myśli
i nie chcę abyś wlewał
w me strofy swoje żale

i czasem tylko pragnę
marzeniem ponaglana
ażebyś mimo wszystko
pieścił mnie kwiatem wiśni

i mam nadzieję cichą
że może kiedyś
zgadniesz

co twa poetka dziwna
raczyła mieć

na myśli


B-c, 15 VII 2012, p.l.r.,JoAnna Idzikowska-Kęsik


obrazki z netu

1 komentarz:

Bardzo dziękuję za każdy komentarz, zawsze odpiszę i zajrzę do Ciebie w miarę czasowych możliwości: czasem szybko, niekiedy później, ale zajrzę na Twój blog. Pozdrawiam. :)