Translate

03 sierpnia 2023

Kobiety jak kwiaty!

                                 Kobiety i kwiaty, kobiety w kwiatach... Ostatnio zachwyciło mnie takie zdjęcie ślicznych aktorek:

        Zdjęcie to skojarzyło mi się z sierpniem, o którym pisałam kilka dni temu, ale już nie chciałam go umieszczać w poście o sierpniu, ponieważ - mimo, że nie znam Autora - wydaje mi się wyjątkowo udane. Na zdjęciu piękne dziewczyny - Scarlett Johansson (1984), Gal Gadot (1985), Jennifer Lawrence (1990) i Natalie Portman (1981) - w ślicznych sukienkach, bo dziewczyny generalnie w sukienkach wyglądają cudnie.

                A ponieważ sama uwielbiam włazić w kwiaty i robić sobie zdjęcia w ich uroczym towarzystwie, a zdjęcie aktorek bardzo mi się spodobało, postanowiłam poszukać innych i chcę Wam dzisiaj przedstawić kilka "kwiatowych fotek" pięknych i znanych pań.

                    Najpierw jednak dziewczyny ze wspólnego zdjęcia, ale osobno (cudna Gal Gadot w makach!):

                        A teraz inne, równie piękne gwiazdy - śliczne, zdolne kobiety...

                Keira Knightley (1985) - piękna brytyjska aktorka znana m.in. z roli Anny Kareniny

                         Piękna i bardzo zdolna Emily Blunt (1983).

                        Kate Winslet (1975) - zawsze wspaniała i urocza, szczególnie w różach, angielska aktorka znana m.in. z Titanica.

                        Boska Julia Roberts (1967) w słonecznikach i kwiatowej sukience... Chyba nie muszę jej nikomu przedstawiać?

                    Naomi Watts (1968) - brytyjska, znana aktorka też uroczo prezentuje się w kwiatach.

                     Claudia Schiffer (1970) - śliczna, niemiecka supermodelka. Bardzo mi się podoba jej zdjęcia z uroczym kwiatem hibiskusa.

                        Uwielbiam też stokrotkowe zdjęcie cudnej Brigitte Bardot (1934), a te z różą też są bardzo kobiece i piękne.

                       Przecudne Isabella Rossellini (1950) na pięknej fotografii Matthewa Rolstona. 

             Urocza Brooke Shields (1965) - prześliczna!

            Emma Stone (1988) - amerykańska bardzo zdolna aktorka znana m.in z La La Land.

                 Nicole Kidman (1967) - australijska gwiazda światowego formatu.

                Marilyn Monroe (1926 - 1962) - moja ukochana piękność na moim ukochanym zdjęciu.

                     Grająca MM w Blondynce Ana de Armas (1988) - kubańska aktorka.

                Julianne Moore (1960) - amerykańska, bardzo zdolna aktorka, jedna z moich ukochanych.

                 Margot Robbie (1990) - to po roli w Barbie chyba najbardziej ukwiecona dziewczyna obecnie. Cudnie jej w tym maczku czerwonym.


Wiosenna Joanna Pacuła (1957) z białą różą i w narcyzach.


         
Jessica Chastain (1977) - bardzo zdolna i piękna amerykańska aktorka.

                Cindy Crawford (1966) - znana i ceniona supermodelka chyba jako jesienna dziewczyna.

                 Nastassja Kinski (1961) - piękna niemiecka aktorka lubi kwiatowe fotki.

                              Eva Green (1980) - zawsze piękna, a szczególnie w makach!

  Tych zdjęć na pewno jest więcej, bo przecież kobiety są jak kwiaty, a róża jest najstarszym symbolem kobiecości...

                Lubicie takie zdjęcia? Ja uwielbiam... Które najbardziej wam się podoba? 

                            Pozdrawiam i do miłego, następnego postu.

30 komentarzy:

  1. Przepiękne portrety, jedynie Cindy Crawford wygląda dziwnie, albo zbyt wiele fotoszopa, albo dziwna maniera autora...
    jotka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mogę znaleźć autora, mnie nie podobają się jej usta zbyt powiększone, natomiast wygląda tu jak druga faza jesieni. :)

      Usuń
    2. Chyba dodałaś zdjęcia, Twoje w makach najlepsze!
      jotka

      Usuń
    3. Tak, Joasiu, dodałam, bo znalazłam. Uwielbiam wchodzić w maki, róże i inne rzepaki. Serdecznie pozdrawiam w ten zimny, deszczowy dzień.

      Usuń
  2. Cięte kwiaty, a szczególnie róże-nie można patrzeć, jak usychają i rozsypują się, kiedy przekwitną.
    Hiacynty, lilie, orchidee - umierają na sprężystych łodygach, wyprostowane do końca.
    Młodość pachnie i kwitnie, starość...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię róże bardzo, bardzo i kocham je dostawać. Na lilie mam okropną alergię. Orchidee są cudne, uwielbiam. Kiedyś miałam ze dwadzieścia róznych storczyków i kwitły mi cały rok.
      Starości się nie dajemy. :)))

      Usuń
  3. Bellas flores y son geniales actrices. Te mando un beso. https://enamoradadelasletras.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Actrices bellas! Muchas gracias y saludos, J.P. :)

      Usuń
  4. Kobieta i kwiaty genialnie do siebie pasują... Ja kocham róże i najcudowniejsze dla mnie- kwiaty polne... Serdeczności....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kobieta i kwiaty zawsze u mnie mile widziane, ale anonimowe wpisy już niezbyt.

      Usuń
  5. Joanno piękna jak zawsze... Jacek

    OdpowiedzUsuń
  6. PS Więcej napisałem w mailu, bo tutaj mi cenzurują komentarze. Proszę, przynajmniej przeczytaj. Jacek J.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przeczytałam. Nie dziwię się, że cenzurują.
      Ja już kilkanaście lat temu powiedziałam - sam wiesz, co - i zdania nie zmienię.

      Usuń
    2. Może jednak na spokojnie przeczytaj i odpisz Joanno, Joasiu. Zastanów się czy nie jest lepiej, jak się rozmawia. J. J.

      Usuń
    3. Przeczytałam. :) I to wystarczy.

      Usuń
  7. Joasiu wyglądasz kwitnąco!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję, MaB!

      Usuń
    2. Proszę bardzo! Daj znać co tam nowego przeczytałaś lub obejrzałaś. Pozdrawiam. Życzę udanego weekendu!

      Usuń
    3. Trochę czytam i oglądam, ale przede wszystkim odpoczywam i spotykam się ze znajomymi poetkami, dlatego nie mam czasu na pisanie i blog. Moc pozdrowień!

      Usuń
  8. Trzeba przyznać, że zdjęcia w kwiatach wychodzą przepięknie.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kwiaty pięknie się komponują z nami, pięknymi kobietami. :) Pozdrawiam i uśmiech posyłam. :)

      Usuń
  9. Nastassja Kinski jak dla mnie najpiękniejsza, bardzo delikatna uroda,jest w niej coś, co uspokaja i zachwyca jednocześnie. Oczywiście wszystkie kobiety są piękne a kwiaty dodają im uroku. Pozdrawiam JoAsiu. Jagoda

    OdpowiedzUsuń
  10. Gal w ogóle ostatnio najczęściej przykuwa moją uwagę. Zawieszam się na jej zdjęciach.

    OdpowiedzUsuń
  11. Joanko Ty zawsze wyglądałaś pięknie w kawiatach. A z aktorek to gdzieś widziałam w necie foto Evy Green w makach . Pozdrawiam kochana .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, nie znałam tego zdjęcia, jest świetne.

      Usuń
  12. Przepiękne ujęcia. Też skromnie napiszę, że czasem robię sobie zdjęcia w kwiatach lub z kwiatami.
    Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo kwiaty - jak kobiety - są piękne i zawsze dodają nam uroku. Uściski!

      Usuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz, zawsze odpiszę i zajrzę do Ciebie w miarę czasowych możliwości: czasem szybko, niekiedy później, ale zajrzę na Twój blog. Pozdrawiam. :)