Translate

23 grudnia 2021

Przepięknych Świąt!



*
 Nikt nie jest za duży na bajki. A już na pewno nie można być za dużym, by poczuć świąteczną magię! 
 
Joanna Szarańska
 *
 

W ten piękny, magiczny czas, gdzieś między pachnącym migdałami makowcem włożonym do piekarnika a pyszną, jarzynową sałatką, jestem tutaj, aby napisać kilka słów.

Życzę Wam, aby te najpiękniejsze Święta były dobre, abyście nabrali sił na kolejny rok, aby Wam się darzyło.

Aby dobro i zło podały sobie czułki, aby światło zwyciężyło nad ciemnością.

Życzę, żebyście załatwili do końca roku wszystkie zaległe sprawy i nie przenosili ich na kolejny rok.

Życzę Wam, abyście pogodzili się z ludźmi, na których Wam zależy, którzy są Wam bliscy i aby nikt nie był sam.

Niezapomnianych, ciepłych, radosnych, wspaniałych i wzruszających Świąt!

Z serdecznością i pozdrowieniem - JoAnna.
 
.
 *
Matka uczyła ją, że święta są ważne i nie można ich lekceważyć. Trzeba je obchodzić z tymi, których kochasz, bez względu, czy masz ochotę, czy nie. Bo nigdy nie wiadomo, kiedy pozostaną ci tylko wspomnienia. 
 
Luanne Rice

*
 Coś jest w świętach Bożego Narodzenia,co raz po raz każe zajrzeć nam w głąb siebie,w nasze wspomnienia i pragnienia,w naszą dziecięcą duszę.
Ona wciąż jeszcze otwiera szeroko oczy ze zdumienia,stając przed tajemniczymi drzwiami,za którymi czeka cud. 
 
Nicolas Barreau 
 
*
 Bożonarodzeniowy nastrój panował tutaj już od początku grudnia i wtłaczał człowieka w inną rzeczywistość, w kolorowy bezczas wypełniony śpiewem i zapachem korzennego ciasta. 
 
Magda Knedler
 
 *
 Święta to nie stół i ozdoby, a ludzie z ich uśmiechami i ciepłymi spojrzeniami. Ludzie są w święta najważniejsi. 
 
Sylwia Trojanowska 
 
 *

*
 

11 komentarzy:

  1. Masz racje, te święta, jak żadne maja w sobie moc zjednywania serc, świętujmy więc i cieszmy się z obecności bliskich.
    Dobrego roku!

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj Joasiu.
    Dziękuję i z wzajemnością.
    Pozdrawiam świątecznie.
    Michał

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pozdrawiam Michale i dziękuję że jesteś.
      🌲🎄🍀

      Usuń
  3. Zdrowych i wesołych Świąt i wielu świetnych postów w przyszłym roku.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję.
      Były super.
      I oby nowy rok był dobry dla świata, dla nas.
      Pozdrawiam serdecznie.
      🌈😘🍒❤️

      Usuń
  4. "Chcę z tobą spędzić święta"... Dla mnie najważniejszy ze wszystkiego jest uśmiech i czas. Czas, który ktoś może poświęcić dla mnie. Prezenty są mniej ważne, ale też potrafią zmiękczyć serce najbardziej zgrymaszonej osoby ( czyli mnie ). Ja bardzo przeżywam i w takich okolicznościach świątecznych nie raz uronię łzę... Joasiu ! Życzę Ci pięknego czasu świątecznego i po świątecznego. Niech będzie tak jak lubisz ! Niech zbliżający się Nowy Rok przyniesie nowe nadzieje i ciekawe pomysły. Pozdrawiam ciepło :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś nie lubiłam świąt, teraz, jak wgłębiłam historię różnych obrzędów i tradycji, cieszę się z chwil spędzonych z bliskimi ludźmi.
      Najlepszego Uleńko.
      🍒🌹🍀🌺

      Usuń
  5. Najpierw zjadało mi komentarze na blogach, wczoraj Twój blog był zamknięty, więc dziś próbuje wpisać cokolwiek...
    Pięknego roku, kochana:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Źle ustawiłam i napisały do mnie dziewczyny, że mnie nie ma. W ogóle jestem jakaś rozkojarzona i nie mam siły na wiele rzeczy, bo najchętniej wtopiłabym się w siebie.
    Dobrego czasu!
    🎄🌲😘

    OdpowiedzUsuń
  7. No więc... Wracam, JoAnko! ♥ ♥ ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I to jest super wiadomość na ten nowy czas!

      Usuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz, zawsze odpiszę i zajrzę do Ciebie w miarę czasowych możliwości: czasem szybko, niekiedy później, ale zajrzę na Twój blog. Pozdrawiam. :)