Translate

02 stycznia 2022

Tylko dobra, zdrowia i miłości na nowy czas!

 Wszystkim, którzy błądząc w Sieci, zaglądają na mój blog, życzę udanego, zdrowego i wspaniałego nowego czasu! Niechaj nam się darzy w każdej dziedzinie życia i niech ten nowy rok będzie lepszy niż dwa minione lata. 

A poniżej kilka zdjęć z Trójmiasta, w którym spędziłam miniony tydzień, żeby się troszkę zresetować po chorobie i doładować baterie. Byłam niewyspana, ale  szczęśliwa, że znowu tam jestem.

Byłam w Gdyni Głównej, Orłowie, Redłowie, w Mechelinkach, w Gdańsku, było bardzo zimno, a potem przyszła odwilż, ale jak zawsze było wspaniale - kocham morze, kocham tam być.

Wróciłam wczoraj późnym wieczorem. Gdy przejeżdżałam przez Inowrocław, zawsze w myślach pozdrawiałam naszą  blogową Znajomą - Jotkę.

Bądźcie zdrowi, bądźcie szczęśliwi i zaglądajcie w moje skromne progi!

Najserdeczniej pozdrawiam z ciepłego Bolesławca. Miejcie się jak najzdrowiej! Cieszcie się życiem, chwytajcie dzień.

Dodam w ramach ciekawostki, że rok 2022 jest rokiem trzech dwójek pod panowaniem Jowisza w wodnym znaku Ryb, a Jowisz to jest dobroczynna planeta, zaś w astrologii chińskiej, 1 lutego zacznie się Rok Wodnego Tygrysa i możemy się spodziewać wielu newsów z żywiołem wody w  tle - a woda to emocje i energia żeńska. Suma cyfr roku - 6 - sugeruje skupienie się na rodzinie, a nie na tym, co na zewnątrz nas. I myślę, że to jest bardzo dobre - stworzyć sobie własny, mały świat bez propagandy i fałszywych newsów przesyconych teoriami spiskowymi. Bezpieczny świat pełen radości, miłości, szacunku i ciepła czyli tego, czego wszyscy naprawdę chcemy, a co nadszarpują zewnętrzne zdarzenia i informacje.

Poniżej część mojej kolekcji biżuterii z kamieniem wypluwanym przez morską wodę. ;-)

NA PEWNO BĘDZIE CIEKAWIE! DZISIAJ NÓW KSIĘŻYCA W KOZIOROŻCU. Koziorożec to znak kardynalny, ziemski. Warto zapalić świeczkę w dobrej intencji, kariery, pracy, domu...

BĘDZIE DOBRZE. KOCHAJCIE SIĘ I SZANUJCIE. Z SERDECZNOŚCIĄ - JoAnna.

18 komentarzy:

  1. Jak to dobrze, że mogłaś odwiedzić swoje ukochane zakątki, jak miło, że pomyślałaś o mnie:-)
    Oby wszelkie choroby omijały Cię z daleka!
    Kolekcja bursztynów piękna:-)
    Pięknego roku, kochana:-)
    jotka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo, bardzo się cieszę, że tam byłam.
      Nic mnie tak nie regeneruje, jak pobyt nad morzem.
      Dziękuję za dobre życzenia.
      Wszelkiego dobra, Jotko.

      Usuń
  2. Ten morski klimat leczy i uzdrawia i fajnie że korzystnie na Ciebie wpływa.
    Fajnie że odpoczęłaś, odreagowałaś i... cenisz bursztyn.
    Trzymaj się zdrowo :-)
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mocno i prawdziwie mnie leczy. Od razu inaczej oddycham, jak tylko wychodzę z pociągu.
      Kocham tam być, czego akurat Tobie nie muszę mówić, bo Ty to wiesz.
      A bursztyn, amber, jantar - cud natury, po prostu kocham i uwielbiam.
      Dzięki za dobre życzenia, teraz musi być już tylko lepiej.
      Serdeczności i pozdrowienia.

      Usuń
  3. Pięknie czas spędziłaś i bardzo zdrowotnie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię łazić, jednego dnia miałam ponad 30 tysięcy kroków. 😊
      Lubię tam być i oddychać pełną piersią.

      Usuń
  4. Kolekcja co najmniej imponująca, ale gdy przypominam sobie zdjęcia Twojej "owadziej" biżuterii, to omdlewam z zachwytu i pożądania :)
    Ja, Koziorożec, jeszcze raz dziękuję Ci - wiesz, za co. Wszystko jest już dograne i 3wiem, że się do tego przyczyniłaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ♑ Koziorożcom - mojemu przyjaznemu znakowi - też czasem potrzeba troszkę magii. Nam wszystkim.
      Dzisiaj święto trzech astrologów... Też warto wysłać życzenia do gwiazd.

      A propos biżutu, to ostatnio noszę szary uleksyt, kocie oko, kamień wiedźm i mam cudna ważkę - zawieszkę z tym fascynującym kamieniem.
      Dobrego! 🍀

      Usuń
  5. Wszystkiego dobrego na ten nowy rok. Niech zdrowie dopisuje, to wtedy reszta jakoś sama się ułoży :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To na pewno będzie lepszy rok, niż dwa poprzednie, lepszy dla świata.
      Moc serdeczności i uściski!

      Usuń
  6. Witaj Joasiu.
    Nie ma to jak zadbać o zdrowie i samopoczucie. Dobrze odwiedzić miłe swojemu sercu miejsca miejsca, pooddychać jodem...
    Lubię Trójmiasto, bo mam z niego wiele wspomnień i to sprzed 60 lat. Jak ten czas leci.
    Fajne zdjęcia i super bursztyny, które też lubię...
    Pozdrawiam serdecznie.
    Michał

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Urodziłam się w 1969, ale dwa lata później już byłam z ojcem w Trójmieście.
      A bursztyn kocham, tylko jakoś nie mogę go znaleźć w naturze. Chyba trzeba wstawać rano, a ja tego nie lubię.
      Dobrego roku Michale!

      Usuń
  7. Wszystkiego najlepszego w nowym roku :)
    Jak widać, morze ma urok także w chłodniejsze miesiące, mimo że często myśli się o nim jako typowym miejscu letniego wypoczynku.
    Piękna kolekcja bursztynów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kocham góry, ale morze, z jego falowaniem zawsze mnie fascynowało bez względu na porę roku. A łzy Neptuna... Cuda natury!
      Dziękuję za wizytę, serdeczności!

      Usuń
  8. Wspaniałego roku, obfitujcego w kolejne świetne posty i wiersze Pani Joanno.Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Kochana
    Piękny wpis🤗💖
    Życzę na cały rok wszelkiej pomyślności 🍀💚🌷😃

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję z serca.
      Oby nam wszystkim darzyło się pięknie!

      Usuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz, zawsze odpiszę i zajrzę do Ciebie w miarę czasowych możliwości: czasem szybko, niekiedy później, ale zajrzę na Twój blog. Pozdrawiam. :)