Translate

18 grudnia 2021

Kilka słów o pięknej kobiecie

Jej jasny, szeroki, uroczy uśmiech towarzyszy mi od wczesnej młodości a film o uśmiechu pewnej tajemniczej piękności, w którym zagrała Keatinga w spódnicy, należy do moich ulubionych w jej dużym artystycznym dorobku.

Wygląda pięknie we wszystkich fryzurach i pasuje jej każdy kolor włosów. Znany polski operator pracujący za granicą mówił w jednym z wywiadów, że to właśnie ją wybrałby na Miss World, na najpiękniejszą kobietę w branży filmowej.

Nie ma niebieskich ani zielonych oczu, ale ma oczy, w których można utonąć. 

Jest leworęczna, jednak nauczyła się pisać prawą ręką do swojej oscarowej roli. 

Jest wysoka i szczupła i bardzo kobieca. 

Dla niej jestem w stanie oglądać komedie romantyczne i tkliwe romanse, których nie cierpię, ale to naprawdę jest Pretty Woman, więc siedzę i się gapię z niemałym zachwytem. 

Lubicie ją? 

Ja uwielbiam, a ponieważ ma być kilka słów, poniżej na zdjęciach przedstawiam 

moich 10 ulubionych filmów z jej udziałem.





12 komentarzy:

  1. Powiedziałabym, że Julia jest jak wino, im starsza tym piękniejsza i ciekawsze gra role!
    jotka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda. Zdolna i coraz ciekawsza, mimo upływu lat.
      🌹🍀🍒

      Usuń
    2. Zgadzam się z powyższym komentarzem, jej piękno nie przemija. Niegdyś każdy film z jej udziałem wydawał mi się arcydziełem :) Uwielbiałam ją oglądać.

      Usuń
    3. Nie zdzierżyłam jedynie Uciekającej Panny Młodej. 😳

      Usuń
  2. Kojarzę Julię, ale zupełnie nie pamiętam w jakim filmie ją widziałam. A to na pewno żaden z tych tytułów. Piękna kobieta faktycznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj Joasiu.
    Lubię kobiety, szczególnie te ładniejsze.
    Bo skoro Bóg je stworzyła na obraz i podobieństwo swoje, to dlaczego ich nie podziwiać.
    To takie epwne misterium duchowe.
    Jednak nie są one celem mojego życia.
    Wystarcza mi żona, od ślubut nie zmieniona.
    Pozdrawiam serdecznie.
    Michał

    OdpowiedzUsuń
  4. Julia Roberts występuje też w pięknych reklamach i zawsze się uśmiecha.
    Droga JoAnno, życzę Ci zdrowych świąt i pogody ducha.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, reklamy z nią są cudne.

      BARDZO się cieszę, że jesteś, Aniu.

      Usuń
  5. Poza tym, że jak dla mnie zawsze miała za duże usta, to nie mam zdania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie z kolei zawsze się jej usta podobały i tak jest do dziś. :))) I dopiero dzisiaj zauważyłam ten komentarz. :(

      Usuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz, zawsze odpiszę i zajrzę do Ciebie w miarę czasowych możliwości: czasem szybko, niekiedy później, ale zajrzę na Twój blog. Pozdrawiam. :)