Translate

04 maja 2023

Jutro zaćmienie pełni księżyca w Skorpionie, ale ja nie o tym...

            Chciałam napisać słów kilka o majówce. Tak pięknej, o jakiej marzyłam od wielu lat. A przez wiele lat było nieładnie i niekomfortowo pod względem pogody - bywało, że po prostu marzłam. I tego też spodziewałam się w tym roku: aury rodem z marca lub nawet lutego, jak to miało miejsce do tej pory. No i wzięłam ze sobą kurtkę, ciepłe  buty i ciepłe swetry, podkoszulki z długim rękawem... a tu miła niespodzianka: jasne, oślepiające słońce i wspaniały wiatr i całkiem ciepło, a przede wszystkim to, co kocham - morze. 

            Jako ascendentalny i księżycowy Wodnik, nadwrażliwa, artystyczna dusza z Venus w Raku i Neptunem w Skorpionie, kocham wiatr, wodę, rozwiane włosy, muśnięcie słońca i powietrza na twarzy, szum morza. Uwielbiam czuć się wolna i gapić się na fale. Czuję się wtedy fantastycznie, czego i Wam życzę. Teraz mam naładowane baterie do samych wakacji. 

            A najlepsze jest to, że wyzdrowiałam od razu, jak przeszłam się brzegiem morza, powdychałam morską bryzę.


 Byłam w Gdyni - na Polance i Kępie Redłowskiej oraz w Orłowie i w Sopocie.

Spotkałam się z przyjaciółmi a także z moimi ulubionymi dzikami i jestem szczęśliwa. Jest dużo małych dzików, to cieszy.

Moja majówka była bardzo udana, także dlatego, że pociągi nie miały opóźnień i nie byłam zmęczona podróżą. Mogę sobie teraz spokojnie i kreatywnie pracować, mam siłę i pomysły.

💚Życzę Wam samych wspaniałych chwil!

12 komentarzy:

  1. Tak, w tym roku, majówka była fantastyczna.
    Pogoda dopisała, tak jak chcieliśmy...wszystko budzi się do życia.
    Kwiaty, śpiew ptaków i dzikie zwierzęta...wszystko cieszy :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzisiaj u mnie cały dzień pada - czekam na wybuch - explozję zieleni!

      Usuń
  2. Jak miło czytać, że morze i spacery na wietrze uzdrawiają!
    Nasza majówka tez udana:-)
    Pięknego całego maja!
    jotka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A przejeżdżając przez Inowrocław, jak zawsze, myślałam o Tobie.

      Usuń
  3. U nas, po drugiej stronie Polski, pogoda była zgoła odmienna - zimno i deszcz. Dobrze, że przynajmniej Tobie się ona udała. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdą pogodę można wykorzystać na coś kreatywnego.

      Usuń
  4. Dobrze widzieć Cię i czytać w takim dobrostanie. Przedstawione dziki są przeurocze. Wiem, że trzeba na nie uważać. Nie bałaś się?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie boję się dzików, mam z nimi kilka filmów, ostatecznie mam dzika w nazwisku. ;)

      Usuń
  5. Mnie pogoda nie robi różnicy. ;) Wojowaliśmy całą majówkę (z przerwami na pracę, bo nie miałam tyle wolnego).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie robi, chociaż się nie nudzę.
      Dzisiaj u mnie leje cały dzień i boli mnie głowa.

      Usuń
    2. Współczuję. Na szczęście nie jestem wrażliwa na zmienność i ciśnienie.

      Usuń
    3. No, niestety, mam bardzo niskie ciśnienie i kiepsko się czuję, gdy pada. Choć nie narzekam. Lubię deszcz. Lubię wodę.

      Usuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz, zawsze odpiszę i zajrzę do Ciebie w miarę czasowych możliwości: czasem szybko, niekiedy później, ale zajrzę na Twój blog. Pozdrawiam. :)