Translate

22 grudnia 2022

Dobrego Czasu!

 


21. 12. 2022 - zwycięstwo Światła! 💛

Mamy zimę - wiosna coraz bliżej!


To dzisiaj zaczęło się NOWE i można wysyłać życzenia, wizualizować marzenia, aż do piątkowego nowiu! Można też medytować i afirmować dobro dla świata.🍀 Energia jest bardzo pozytywna, motywująca. 👍

Słońce weszło dzisiaj do kardynalnego, ziemskiego Koziorożca.♑ 

Życzę wszystkim Światła i Nadziei i niechaj stanie się obfitość.🦋

Niech Światło zwycięży mrok i zagości w Naszych sercach. 💚❤️🧡

Niechaj darzy się wszystkim na tej pięknej planecie.🌎🌍

Pokój i Dobro.☮️

I niech tak się stanie dla Nas.💜💛🤎💙

*Obrazy Elaine Bayley

17 komentarzy:

  1. 22 grudnia 2022r.
    Czas biegnie i nie ustaje.
    Światło i nadzieja jest w nas,
    trzeba tylko wykrzesać je z siebie i nie poddawać się :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego dobrego, radości i odpoczynku, niech spełnia się co najlepsze!
    jotka

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Tak, połączona z gwiazdoterapią. ⭐🌟🌠✨✳️✴️💫

      Usuń
  4. Joasiu ! To najpiękniejsze życzenia jakie otrzymałam do tej pory. Tych słów bardzo potrzebowałam: pokój i dobro !!! Czegóż chcieć więcej ? Życzę Tobie, byś w ten świąteczny czas otulona była ciepłem, dobrem i miłością. Wszystkiego, co najlepsze !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chora byłam i jestem, ale jak czytam takie słowa, od razu mi lepiej. 💜💚

      Usuń
  5. Zdrowych i spokojnych świąt.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdrowe nie były, ale już nieco lepiej. Uściśki! ❤️🌹

      Usuń
  6. Dziękuję Asiu za życzenia, ja Tobie i Twoim najbliższym też życzę dużo radości i rodzinnego ciepła na ten święty czas oraz wielu wspaniałych chwil w tym nowym, 2023 roku 🙂. Ściskam świątecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Jadwiga Felczyńska26.12.2022, 18:22

    JoAsiu, spóźniłam się z życzeniami świątecznymi, pragnę złożyć Ci życzenia na nadchodzący rok- niech będzie dobry, realizuj swoje plany i marzenia, niech otaczają Cię serdeczni , życzliwi ludzie ,bądź szczęśliwa! P.s. usuwam konto z Fb, dlatego tutaj te życzenia, na razie konto na fb mam zawieszone, bo facebook dał mi 30 dni na przemyślenie decyzji, ale po 31 grudnia konto już będzie usunięte.Ściskam mocno <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze mówiąc, to mnie, mówiąc kolokwialnie, zatkało.
      Rozumiem i szanuję decyzję, bo gdyby nie Babiniec Literacki, też już dawno uciekłabym z fejzbuka. Energia tego miejsca jest bardzo niska. Ale jest parę osób, na których mi zależy i Ty byłaś w tym gronie.
      Z drugiej strony bardzo mi przykro, i Ty stamtąd odchodzisz.
      Dziękuję za piękne życzenia i Twoją obecność tutaj.
      Życzę Ci dużo zdrowia i dobra. I cudów codzienności, tych małych i tych dużych.
      Uściśki z łezką w oku. 💜💚❤️🌹
      I moc serdeczności Jagodo.
      🍀🦋🦋🌌😘

      Usuń
  8. Kochana!
    Dziękuję Ci za wspólny, blogowy 2022r. i życzę, aby nowy 2023 był tylko lepszy🍀🌹🤗💝

    OdpowiedzUsuń
  9. Kochana!
    Wszystkiego dobrego na nowy 2023r. życzę, obyśmy byli zdrowi i szczęśliwi💚🍀🤗🌹🥂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również dziękuję i mocno pozdrawiam, Morgano.

      Usuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz, zawsze odpiszę i zajrzę do Ciebie w miarę czasowych możliwości: czasem szybko, niekiedy później, ale zajrzę na Twój blog. Pozdrawiam. :)