Translate

08 maja 2022

A nad morzem mogłabym zamieszkać, chociaż wiosna przychodzi tam później - post nr 555


 Króciutki majowy resecik sprawił, że nie mogę do siebie dojść, odnaleźć się w rzeczywistości zaganianej na maksa, chociaż nad morzem ganiałam dużo, ale przede wszystkim tam, dokąd chciałam...

Spotkania z przyjaciółmi, luz, cudowna atmosfera, rewelacyjnie czyste powietrze, wiatr we włosach z odrostami jak stąd do Chicago i arktycznie zimna, ale bardzo przyjemna dla stóp, czysta woda - to było to, czego naprawdę bardzo, ale to bardzo potrzebowałam.

Teraz nie pozostaje mi nic innego, jak tylko wrócić do rzeczywistości i czekać na wakacje, cierpliwie odliczać dni, kiedy znowu będę robić za "dziewczynę z bursztynu na plaży koloru blond".

18 komentarzy:

  1. Morze to piękne miejsce do zamieszkania ale nasze też są piękne.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda.
      Lubię też Twoje miasto, ale u nas, w tej niecce, takiemu alergikowi jak ja,
      dużo gorzej się oddycha, niż tam, nad morzem...
      Moc serdeczności i pozdrowień!

      Usuń
  2. O tak, ciężko wrócić z bajki do świata realnego.
    Ja odliczam dni do emerytury, nie spoglądam wstecz, cieszę się na to, co będzie...
    Wielu równie pięknych dni Ci życzę:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja wciąż się waham czy pójść na urlop dla poratowania zdrowia.
      Ale chyba w końcu skorzystam.
      💪😇🌺

      Usuń
  3. Wspaniały jest nasz Bałtyk. Piękne zdjęcia. Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uroczy, wręcz wakacyjny list, z cudownego, nadmorskiego miejsca :-)
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kocham Bałtyk, ale jeszcze bardziej Atlantyk. Pamiętam noc spędzoną na jego brzegu, spałam wtedy na leżaku, a ryk oceanu i fal rozbijających się o mur sprawiał, że czułam się szczęśliwa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, Atlantyk jest niesamowicie niezwykły, ale ja ostatnio zakochałam się w Bałtyku i za każdym razem odkrywam coś nowego, pięknego. 🌊〰️🍃

      Usuń
  6. Witaj Joasiu.
    Nad morze, nie każdy może.
    Ładnej pogody, sużo jodu i uważaj na neduzy.
    Pozdrawiam serdecznie.
    Michał

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne zdjęcia, a Ty prezentujesz się na nich rewelacyjnie. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wielkie dzięki i pozdrawiam serdecznie. Późno, ale długo mnie nie było w blogosferze. 🌺🍀🌹

      Usuń
  8. Cudnie !!! Każdy potrzebuje resetu, ale nie każdy o tym wie. Dobrze Ci w różowym Joasiu ! Cudnie wyglądasz ! Pozdrawiam cieplutko :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój trwał parę miesięcy. Zobaczymy, czy teraz będę tutaj dłużej.

      Usuń
  9. Oj tak- jak bym miała się gdzieś przeprowadzać to właśnie nad morze. Uwielbiam o każdej porze roku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też, tylko omija mnie jesień ze względu na pracę.🍁🍁

      Usuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz, zawsze odpiszę i zajrzę do Ciebie w miarę czasowych możliwości: czasem szybko, niekiedy później, ale zajrzę na Twój blog. Pozdrawiam. :)