Translate

26 maja 2019

"Эй, гайс, у меня всё найс". ***

17 komentarzy:

  1. Nooo,wreszcie,nareszcie i dobrze że jesteś :-)
    Wszystko piękne,pięknie,ale brakuje jednego elementu-wiersza !!!
    Czas się sprężyć i niech natura doda Ci skrzydeł,
    pochwyć jej impuls i do dzieła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej, Ra, jak miło Cię widzieć, pierwszego, najwierniejszego
      Czytelnika moich wypocin. Ile to już lat?

      Wiersze krążą we mnie, jak soki, jak wody gruntowe w Ziemi,
      tylko chyba dobrze im w moich żyłach i nie chcą się urodzić-
      wyrodne dzieci. :D

      Dziękuję, że wciąż jesteś!

      Usuń
  2. Super, gdzie udało Ci się taką cudowną kieckę wytrzasnąć? Wyglądasz jak milion dolarów!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj, Jotko, kieckę wytrzasnęłam z netu. Długo na nią polowałam,
      tzn. na wielu portalach szukałam kiecki w maki, ale cierpliwość się opłaca.
      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  3. A ja dalej czytam Twoje wiersze od początku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Matko i córko, te pierwsze po latach niepisania to były cienkie jak barszcz,
      ale ja się ich nie wstydzę, bo nie uważam się za poetkę. :D

      Usuń
    2. Och, ja też mam takie, nawet cieńsze od barszczu! Ale każdy kiedyś zaczynał. Też nie myślę o sobie w ten sposób (tj. "poetka"), ale niektórzy tak nas nazywają :)

      Usuń
    3. Niektorzy lubia poezje
      Niektorzy -

      czyli nie wszyscy.

      I niektórzy są poetami...

      :)

      Usuń
  4. Witaj Joasiu.
    Fajna sukienka, wokół kwiecie, więc czego jeszcze oczekiwać...
    Fajnego wiersza.
    Dobrze, że jesteś wśród nas.
    Pozdrawiam serdecznie.
    Michał

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Michale i serdecznie pozdrawiam. :)
      Wiersze mnie nie lubią ostatnio. :D

      Usuń
  5. Czerwień jest podobno kolorem romantycznym, a na pewno bardzo elektryzującym. Uraczyłaś nas poezją, na którą się patrzy z przyjemnością.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Aniu, ja uwielbiam czerwień, będę mieć 70 lat
      i będę się ubierać w czerwone ciuchy. :D
      Dobrego!

      Usuń
  6. Witaj po dłuższej nieobecności, JoAnno. Wszyscy wychwalają Twą urocżą sukienkę, w której wyglądasz jak Makowa Panienka. Brakuje jedynie Motyla Emanuela i byłby komplet. Chyba że Twój uroczy piesio robi za motyla;)
    Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pamiętam tę bajkę, od wielu lat chłopcy mnie tak nazywali. :)

      Usuń
  7. Znam zagraniczny portal, na którym są nie tylko sukienki w maki, ale też materiał w maki, który można kupić na metry, szale w maki oraz piękne broszki w maki. Teraz nawet znalazłam pierścionki z oczkami maku.Na dodatek wszystko przyślą z drugiego końca świata za darmo, tylko trzeba na przesyłkę czekać ponad miesiąc.
    Nie reklamuję tego portalu, bo nigdy niczego nie reklamowałam na blogu.
    Pozdrawiam makowo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No cóż, chciałabym go znać, bo znaleźć nie umiem, choć wpisuję różne dziwne rzeczy w wujka Google. :D
      Też mam już jednego maczka na stałe, ale o tym na razie sza.
      Pozdrawiam ciepło - wreszcie - naprawdę ciepło, bo i na dworze cudownie!
      Serdeczności!

      Usuń
  8. 28 yr old Software Engineer IV Modestia Durrance, hailing from Brossard enjoys watching movies like "Low Down Dirty Shame, A" and Coloring. Took a trip to Laurisilva of Madeira and drives a Bentley 4 Litre "The Green Hornet". strona internetowa

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz, zawsze odpiszę i zajrzę do Ciebie w miarę czasowych możliwości: czasem szybko, niekiedy później, ale zajrzę na Twój blog. Pozdrawiam. :)