Translate

22 stycznia 2021

Post 511 czyli 9 lat minęło i strzelam w 10! :)

 


No proszę, jak szybko mija czas. Niesamowite. Podobno tak szybko mija od osiemnastki. A ja swoją osiemnastkę pamiętam, jak dziś. 

Pamiętam też dzień, kiedy przybyłam tutaj, bo blogi na Filmwebie i na Mojej Generacji nie spełniały moich oczekiwań. Chciałam czegoś innego, tylko dla siebie, czegoś bardziej poetyckiego. I jestem tutaj już tak długo i ciągle coś zmieniam, kombinuję, raz piszę więcej, raz mniej, ale wciąż tu jestem.

Podobno wystarczy być. 

Blog założyłam w urodziny ukochanych wielkich poetów: Bolesława Leśmiana i Krzysztofa Kamila Baczyńskiego (nota bene dzisiaj mija sto lat od urodzin K.K.B.). Poetów oryginalnych, niepowtarzalnych, wielkich, rozpoznawalnych. 

Poezja od maleńkości była mi bardzo bliska, dużo jej czytałam, pisałam, brałam udział w wielu konkursach recytatorskich. Interpretowałam utwory ulubionych poetów także po rosyjsku i francusku i ta poezja tkwi we mnie do dzisiaj i już na pewno nie ucieknie, bo jest nie tylko moim chlebem powszednim, ale także pasją, co nie znaczy, że mnie ogranicza. Mam wiele innych pasji i zainteresowań, o których czasem wspominam na tym blogu. Ciągle poznaję nowe i uczę się nowych rzeczy. Człowiek jest młody, dopóki jest ciekawy świata, dopóki chce mu się uczyć.

Życzę sobie - w tym dziesiątym roku blogowania - wielu ciekawych postów i wierszy, weny do pisania.

Chciałabym też przygotować do druku i wydać tomik moich wierszy. Po kilkunastu udziałach w różnych poetyckich antologiach, chyba już dojrzałam do własnego tomu.

A Wam, drodzy Czytelnicy, życzę pozytywnych wrażeń w moim skrawku internetowego pisania.

Pozdrawiam serdecznie, JoAnna.

*obrazy z internetu, nie znam Autorów

10 komentarzy:

  1. Oj, tak, czas płynie w zawrotnym tempie. Ale niech płynie. Najważniejsze, żebyśmy my nie stali w miejscu i coś z tego życia mieli, rozwijali się. Nieważne w jakim tempie. Ważne, że w ogóle.
    Życzę Ci weny.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda - stanie w miejscu i rutyna, zabijają rozwój i entuzjazm.
      Dziękuję za dobre słowa, pozdrawiam!

      Usuń
  2. Gratulacje!!!
    Niechaj kolejny rok przyniesie Ci wiele zapału i satysfakcji i trzymam kciuki za wszystkie plany bliższe i dalsze:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Jotko, mam nadzieję, że nie zaniedbam nie tylko
      tego, swojego bloga, jak również blogów ulubionych znajomych.
      :)

      Usuń
  3. Niech Ci się spelnią życzenia, Joanno. A.M.

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj Joasiu.
    Życie ma to do siebie, że płynie i płynie.
    Jednak plusem jest to, że nabieramy doświadczenia i spełniają sie nam marzenie i życzenia.
    Życzę jak najwięcej spełnień.
    Pozdrawiam serdecznie.
    Michał

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej, Michale, bardzo dziękuję za dobre życzenia.
      Moc serdeczności posyłam!

      Usuń
  5. Och... Jak ten czasz szybko leci. Życzę Ci, aby wszystkie marzenia Ci się spełniły.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję bardzo i pozdrawiam serdecznie. Na pewno będzie dobrze. Nie ma innej opcji.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz, zawsze odpiszę i zajrzę do Ciebie w miarę czasowych możliwości: czasem szybko, niekiedy później, ale zajrzę na Twój blog. Pozdrawiam. :)