Translate

06 grudnia 2012

Tęsknię za kwiatami...




***

jestem jak kwiat

możesz wąchać do woli
upajać się
wczuwać wyczuwać

zapach moich perfum
intryguje jak opium
jak rosiczka
wchłania twoje zmysły

jestem jak kwiat

mój sex appeal
tańczy w gorącym powietrzu
lecz nie chcę
byś mnie dotykał

jestem jak kwiat

kolor moich pachnących włosów
przypomina jesienne
barwy ostatniego
tchnienia lata

jestem jak kwiat

możesz zachwycać się
moim pięknem
patrzyć podziwiać
marzyć

ale nie zrywaj mnie


bo zwiędnę

/B-c, 17 IV 2011, p.n.k., JoAnna Idzikowska-Kęsik/

Do posłuchania piosenka, którą usłyszałam już po napisaniu tego wiersza: Zbigniew Zamachowski i Grupa MoCarta  Kobiety jak te kwiaty


Na zdjęciu jeden z moich storczyków. ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy komentarz, zawsze odpiszę i zajrzę do Ciebie w miarę czasowych możliwości: czasem szybko, niekiedy później, ale zajrzę na Twój blog. Pozdrawiam. :)