Translate

22 stycznia 2024

12 lat minęło jak jeden dzień czyli post nr 639!

                Dzisiaj mija 12 lat, odkąd piszę ten blog. 
Życzcie mi szczęśliwego blogowania na kolejne lata! 
Bo ja zawsze życzę Wam dobrze i cieszę się bardzo, gdy odwiedzacie mój skrawek Sieci.
Niechaj ten rok będzie wspaniały i kreatywny dla wszystkich piszących blogi!
 

Do miłego i jeszcze lepszego! Piszcie, czytajcie, twórzcie, bądźcie! 
With love! JoAnna
 
Na koniec mam dla Was kilka cytatów na temat pisania, jednocześnie serdecznie pozdrawiam wszystkich piszących!

*
 
Kochała słowa, a one, wdzięczne na tę miłość, pozwalały jej splątać się i nawlekać w poruszające opowieści.
 
Maja Lidia Kossakowska
 
*
 W pisaniu chodzi o to by uwieść czytelnika. 
 
Słowa tworzą zdania. Zdania akapity. Czasami akapity ożywają i zaczynają oddychać.
 
Stephen King
 
 
 Radość pisania.
Możność utrwalania.
Zemsta ręki śmiertelnej. 
 
Wisława Szymborska 

*
 
Ludzie czytają i często także znajdują w sobie odwagę, aby pisać. Bo pisanie zawsze wymaga odwagi. Poddać ocenie innych swoje teksty, napisać je lub wyciągnąć z ukrycia, "z szuflady", to odwaga poddania się ocenie innych.
 
Janusz L. Wiśniewski
 
*
 Pisanie i czytanie są czynnościami wykonywanymi w samotności i przez to intymnymi. 
 
Sebastian Fitzek
 
*
 

65 komentarzy:

  1. Wow, piękny staż! Naprawdę mega inspirująco! :) Mój blog skończy 11 lat w listopadzie :D Szczerze? Gdyby nie archiwum pewnie bym nie pamiętała ile już go piszę :D Życzę Ci wszystkiego co najlepsze, samych sukcesów i kolejnych pięknych lat pełnych twórczości!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Klaudio, też masz duży staż na blogu! Ja go założyłam w urodziny moich ulubionych poetów i w rocznicę śmierci ulubionego aktora: Heatha Ledgera, nieodżałowanego po prostu. Ale tak naprawdę dopiero teraz się tutaj rozglądam i rozkręcam. Uściski!

      Usuń
  2. Parabéns pelo aniversário do seu blog.
    Espero que a vida lhe proporcione condições para continuar a escrever e a desenvolvê-lo.
    Abraço amigo.
    Juvenal Nunes

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obrigado pelos seus bons e gentis votos. Com os melhores cumprimentos!

      Usuń
  3. Como pasa el tiempo, un abrazo y felicidades por el aniversario del blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gracias por sus amables palabras y buenos deseos. ¡Saludos!

      Usuń
  4. O, super! Wszystkiego dobrego. Miłego dalszego blogowania. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, mam nadzieję, że po wielu latach wprawek, teraz juz ruszę z kopyta z tym blogiem.

      Usuń
  5. Piękny staż! U mnie za kilkanaście dni minie 9 lat jak bloguję :) Życzę samych sukcesów i dalszych owocnych lat w blogowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również Ci życzę sukcesów w blogowaniu, bo ja tak naprawdę dopiero się tutaj rozkręcam, poznaję nowych bloggerów. Uściski!

      Usuń
  6. Właśnie dowiedziałam się o Twoich blogowych urodzinach dzisiaj rano z bloga Doris i tam też już złożyłam Ci pierwsze życzenia.
    Ale także przede wszystkim tutaj, życzę Ci weny twórczej do dalszego blogowania, blogowych sukcesów i ciągłego rozwijania swojej twórczości. Niech Ci pióro lekkim będzie, kochana <3
    Wszystkiego blogowego i najpiękniejszego...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, zwłaszcza że nie spodziewałam się posty u Doris - wielka niespodzianka. Ja tak naprawdę dopiero jakieś dwa miesiące temu postanowiłam się odważyć i zaglądać na blogi... No wiem, ale lepiej późno, niż później. :) Uściski1

      Usuń
  7. Gratuluję serdecznie! Jak widać na załączonym obrazku, warto jest dać coś z siebie innym, bo na pewno znajdą się tacy, którzy to docenią. Życzę Ci wielu pięknych lat w zdrowiu i szczęściu!
    🎂🎈💐

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wielkie dzięki, MaB. Cieszę się bardzo, że Ciebie odnalazłam w zawiłościach Sieci. Dobrego!

      Usuń
  8. W pisaniu nie chodzi o zdobywanie pieniędzy,
    sławy, uznania, kobiet czy przyjaciół.
    Koniec końców piszemy,
    by wzbogacić życie naszych czytelników i swoje przy okazji.
    Chodzi o uszczęśliwianie. Po prostu o uszczęśliwianie.
    // Stephen King //

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Słowa są soczewką skupiającą umysł". - Ayn Rand

      Usuń
  9. Amiga felicidades por el aniversario del blog, que sea por varios años mas.
    Cariños y besos

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gracias por sus amables palabras y buenos deseos. ¡Saludos!

      Usuń
  10. Congrats! I have just checked to see how many posts I have and it says almost 5,800! But I do post every day and sometimes more than once, such is the movie news business....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I admire you for so many posts and for your perseverance and determination. Good luck!

      Usuń
  11. 12 lat - jak 12 miesięcy, 12 apostołów, 12 potraw, 12 kredek w pudełku i 12 płytek w cymbałkach:-)
    Szmat czasu i wiele wspaniałych postów!
    Pisz dalej - dla nas, dla siebie, dla potomności!
    Wiele satysfakcji i wielu wiernych czytelników:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I 12 gniewnych ludzi oraz 12 znaków Zodiaku. :) Dziękuję za dobre życzenia, Joasiu, mam nadzieję, że wytrwam, bo już sto razy rzucałam ten blog - wystarczy. Uściski!

      Usuń
  12. Gratulacje! 12 lat to sporo czasu.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mucho tiempo, Joanna ¡Gracias por tus buenos deseos!

      Usuń
  13. "Bo pisanie zawsze wymaga odwagi. Poddać ocenie innych swoje teksty, napisać je lub wyciągnąć z ukrycia, "z szuflady", to odwaga poddania się ocenie innych."
    To o mnie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dobrze! :) Powodzenia! I dużo postów i wierszy.

      Usuń
  14. Congrats to you and your beautiful Blog! I am happy to know your Blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you very much! I, too, am very glad that I found you and your blog in the intricacies of the Internet. Hugs!

      Usuń
  15. Witaj 🙂
    Trafiłam do Ciebie z bloga Doris i chętnie zapoznam się dokładniej z Twoją twórczością.
    Oczywiście życzę powodzenia, wytrwałości i radości z dalszego blogowania 🌹🍰

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem wdzięczna Doris za ten post i Tobie, że zajrzałaś. Pozdrawiam i dziękuję.

      Usuń
  16. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin bloga! Dalszej weny twórczej i wielu wiernych czytelników :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogromne dzięki i życzenia Tobie wszelkiego dobra, także w blogowym świecie. :)

      Usuń
  17. Hepi Blogguś to ju!!! Serio Joasiu kochana pisz jak najdłużej i jak najwięcej.Buziaczek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sękju! Postaram się już nie porzucać tego blogu na długie miesiące, ale czy wytrwam - czas pokaże. Uściski!

      Usuń
  18. Feliz aniversario. Te mando un beso y todo mi cariño.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gracias por sus amables palabras y buenos deseos. ¡Saludos! Besos, Judith!

      Usuń
  19. Gratuluję 🌹♥️ Aż dziwne, że dopiero niedawno trafiłam do Ciebie, a sama w tym roku zaliczę 15-kę. Bardzo się cieszę 🙂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dużo w tym mojej winy, bo pisałam, ale nie zabiegałam o czytelnika. I trochę mnie zrażał fakt, ze zostawiam gdzieś komentarze, a ludzie nie odwzajemniają ich. Teraz się trochę otwieram, chociaż mam z tym duże problemy w realu i tutaj też. Cieszę się, że poznałam Cię tutaj i życzę Ci kolejnych kreatywnych lat na Bloggerze. Uściski!

      Usuń
  20. Congratulations dear JoAnna! I wish you many new readers! I wish your blog prosperity!

    OdpowiedzUsuń
  21. Witaj!
    Gratulacje i dalszego tak owocnego blogowania JoAnno.
    Mnie 12 lat " stuknie" w kwietniu.
    Jeszcze raz wszystkiego najlepszego!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to jesteśmy równolatkami blogowymi! Wszelkiego dobra!

      Usuń
  22. Muchas felicidades!!.
    Y un excelente año 2024.
    Un abrazo.

    OdpowiedzUsuń
  23. Hello JoAnna! I found your post very interesting, I found it very useful. Thanks for sharing.
    Excellent content your Blog.
    All the best. Blues Hendrix 😊

    OdpowiedzUsuń
  24. ja bloguję od 2007 r:D czyli prawie 20 lat

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O mamo, tylko podziwiać! Kolejnych pięknych lat zyczę!

      Usuń
  25. Complimenti, hai raggiunto un importante traguardo. Ti auguro di scrivere per tantissimi altri anni.
    Un saluto 😘

    OdpowiedzUsuń
  26. Gratuluję wspaniałego stażu. Szkoda że tak późno Cię znalazłam. Ja już mam 10 lat stażu w blogosferze. Nawet nie wiem kiedy to zleciało. Super cytaty, bardzo mi się podoba ten pierwszy i ten Szymborskiej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem Ci, że nie zabiegałam o czytelników, nie szukałam blogów, sto razy chciałam skasować swój, bo mnie zrażał fakt, że zostawiam komentarze bez odzewu. Więc dobrze, że się spotkałyśmy, bo lepiej późno, niż wcale. Uściski!

      Usuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz, zawsze odpiszę i zajrzę do Ciebie w miarę czasowych możliwości: czasem szybko, niekiedy później, ale zajrzę na Twój blog. Pozdrawiam. :)