Translate

14 czerwca 2020

Kiepsko mi w gęstym cieniu mgły...


Co jest na tych dziwnych fotkach? Mój paputek, ulubiona apaszka, mój piórnik, torba na zakupy i chusta na ścianie w pokoju córki.
Tak wielu mam tęczowych przyjaciół, że aż trudno policzyć. Jest ich sporo wśród nas: wykładowcy, twórcy, zwykli ludzie.
Liczy się człowiek i tylko człowiek, bo najlepsze i najciekawsze jest to, że potrafimy się pięknie różnić i szanować. W tej różnorodności jest niesamowita energia, siła i pozytywnie kreatywna moc.

 Jeden z najzacniejszych przedstawicieli naszego gatunku ubierał się w jaskraworóżowe ciuszki i portretował swoich młodych kochanków, a do tego był leworęcznym wegetarianinem. 
"Dla wszystkich starczy miejsca pod wielkim dachem nieba", a "Człowiek ma prawo spojrzeć na innego człowieka z góry tylko wtedy, gdy pomaga mu wstać". (Sted i Marquez).
A jeśli komuś nie pasuję ze swoimi poglądami, niech tego nie czyta, albo niech się wypowie grzecznie i kulturalnie, zamiast kogokolwiek obrażać. To proste i łatwe.
U mnie nie ma gejów, lesbijek, katolików, ateistów, poetów, artystów czy jakichkolwiek innych, u mnie byli, są i zawsze będą ludzie.
"Gdy swoją krew i waszą sprawdzę, wierzcie mi, jedna będzie jucha" (Tuwim). 
I szkoda tylko, i przykro bardzo, że w XXI wieku trzeba o tym w ogóle wspominać...

24 komentarze:

  1. Każdy człowiek jest inny,odmienny,różny.
    Ważne jest aby nie szkodzić nikomu,czasem tolerować,
    ale i tak szanować,nawet odmienność.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolorowo, zatem nie nudno, żywiołowo, wesoło z energią 🤗🏵️🧡🍓☕

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Życie to bardzo kolorowa bajka.
      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  3. O "tęczowych ludziach" wypowiedziałam się jeden raz. Jak chcesz poznać moje zdanie, zapraszam:
    https://ekstraktzycia.blogspot.com/2019/07/o-seksie-cz-ii-inwersja-seksualna.html
    Też znam ich sporo. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno zajrzę.
      Mam mnóstwo pracy.
      Więcej, niż w poprzednim życiu.
      Dlatego tak rzadko tu jestem.
      Ale dzisiaj wstałam, żeby wreszcie zajrzeć na blogi Znajomych.

      Usuń
    2. Nie u cieknie, przymusu nie ma, a życie realne jest najważniejsze. ;) Pozdrowionka.

      Usuń
    3. Lubię Ciebie czytać, ale swoje zdanie mam. :))))

      Usuń
    4. I ja swego zdania nie zmienię. Byłam naprawdę blisko tego środowiska, przypuszczam że bliżej się nie dało i żyję do dziś w przeświadczeniu, że nikogo nie można terroryzować ani mieć za gorszych, jednak i tolerancja ma pewne granice. Nie ma gorszych i lepszych. Ludzie to ludzie, ale wrzawa taka w społeczeństwie narosła, że strach się bać co będzie dalej. ;)

      Usuń
    5. Będzie, co ma być.
      Zobaczymy. :)

      Usuń
  4. Oesu! To wegetarianie też źli?
    A jest w ogóle na świecie jeszcze ktoś dobry (oprócz modelowego Polaka-katolika)?!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak ubodzy duchem są ludzie, którzy innym odmawiają prawa do życia...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem.
      Ale jest to bardzo przykre.
      I nieludzkie.

      Usuń
  6. Witaj Joasiu.
    Nie jestem modelowym Polakiem - katolikiem. Jestem po prostu zwykłym Polakiem,który jest tolerancyjny i daje takie same prawa do godnego życia, jakie ma sam. Nie dzielę na lepszych i gorszych dlatego, że mają inny kolor skóry, orientację seksualną, czy wyznają inną religię.
    Sam jestem agnostykiem i nic komu do tego.
    Ci którzy odmawiają innym prawa do życia są po prostu nienormalni. Nie bądźmy więc obojętni.
    Lubię kolory tęczy...
    Pozdrawiam serdecznie.
    Michał

    OdpowiedzUsuń
  7. Musimy przeczekać te chore czasy, Michale i wierzyć, że jeszcze będzie normalnie.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Człowiek, to brzmi dumnie...i tylko to się liczy.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ulewa mi się zbyt często, gdy czytam ostatnie doniesienia z kamoani. Mniej więcej wiem, na kogo chcę zagłosować, i już nie słucham, nie deliberuję. Odczuwam wstyd czytając w angielskojęzycznych mediach o Dudzie tylko w kontekście lgbt. Mamy z mężem różnych znajomych, paru nieheteronormatywnych też się znajdzie, cholernie mnie przybija ta szczujnia. Ale może musi wykupić. A ten gość musi odejść.

    OdpowiedzUsuń
  10. *wykipieć ... malutkie miejsce do korekty wpisów sprawy nie ułatwia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie pociesza astrologia (serio piszę) - ten facet (zakała leworęcznych)
      jest spod szczura w chińskim horoskopie i to nie jest dobry moment dla niego.
      I oby ten akurat horoskop miał rację. :D

      PS

      Czasami żałuję, że nie zostałam w UK, że nie dałam się namówić. :(

      Usuń
    2. Chyba się domyślasz, co sobie o astrologii myślę, ale oby ten horoskop miała rację ;)
      Sądzę, że tu żyje się lżej, ale też prawdą jest, że i w Polsce otaczałam się tymi ludźmi, których lubiłam i było mi dobrze. Nie należę do osób, które dla zasady będą trwały w niewygodnej pozycji.

      Usuń
  11. JoAnno, zgadzam się ze wszystkim, co napisałaś. Owszem, nie lubię niektórych ludzi, ale na pewno nie są to ci, których wymieniłaś.
    Może to dziwne, ale osobiście nie znam żadnego człowieka LGBT.
    Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  12. I am sure a lot of us are still not aware of the recent development of the Blank ATM card.. An ATM card that can change your financial status within few days. With this Blank ATM card, you can withdraw between $5, 500- $10,000-$35,000-$50,000-$100,00 daily from any ATM machine in the world. There is no risk of getting caught by any form of security if you followed the instructions properly. The Blank ATM card is also sophisticated due to the fact that the card has its own security making your transaction very safe and untraceable. i am not a stupid man that i will come out to the public and start saying what someone have not done.


    Here is our price lists for the ATM CARDS:

    Cards that withdraw $5,500 per day costs $850 USD
    Cards that withdraw $10,000 per day costs $2,500 USD
    Cards that withdraw $35,000 per day costs $3,200 USD
    Cards that withdraw $50,000 per day costs $5,500 USD
    Cards that withdraw $100,000 per day costs $8,500 USD

    make up your mind before applying, straight deal!!!

    The price include shipping fees and charges, order now: contact us via
    emailaddress::::{professionalonlinecardhacker@gmail.com}
    Whatsapp:::::+13523585253


    #STAYSAFE

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz, zawsze odpiszę i zajrzę do Ciebie w miarę czasowych możliwości: czasem szybko, niekiedy później, ale zajrzę na Twój blog. Pozdrawiam. :)