Translate

08 czerwca 2013

"Jak na deszczu łza, cały ten świat nie znaczy nic." ***


deszcz


twierdzisz że deszcz nie pieści obojętnie
że nie jest mu wszystko jedno
czy muska nas ciepłem czy smaga chłodem

deszcz  jest dla mnie metaforą
wznoszenia się w baśnie ekstazy
tak samo jak zapadania
w najgłębsze thrillery depresji

 kocham go bez wzajemności

ba
 jestem nawet jego kroplą najmniejszą
lubię jak wchłania się we mnie
jak gasi wulkany emocji


 ta relacja istnieje na poziomie duchowym

kiedy wpływa w czeluście duszy
czuję bezbrzeżną miłość wszechświata

na poziomie fizycznym

gdy wbija się sadystycznie w bezbronne  ciało
wiem że przeminę z tym deszczem

 zmienię się w obłok smutny szary
i samotny


jak bezużyteczny  połamany parasol



/B-c, 8 VI 2013, p.n.k., JoAnna Idzikowska-Kęsik/





***Maciej Balcar
**** gify z netu

2 komentarze:

  1. Lubię deszcz i ten wiersz:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też lubię deszcz, Alu, ale dziś szpilki mi w ziemi utknęły, tak mokro na tym świecie. ;-))

      Dziękuję i pozdrawiam! j.

      Usuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz, zawsze odpiszę i zajrzę do Ciebie w miarę czasowych możliwości: czasem szybko, niekiedy później, ale zajrzę na Twój blog. Pozdrawiam. :)