Translate

13 września 2024

"Napiłabym się herbatki..."


... mawiała Muriel - postać z kreskówki o tchórzliwym psie Chojraku... Ja nie przepadam za herbatą, ale dostałam od brata zaparzacz i liściastą herbatę Earl Grey (mój brat ma jeszcze większe niż ja zajawki na zdrowe odżywianie i na siłę chce mnie oduczyć picia kawy rozpuszczalnej i herbaty w torebkach do zaparzania), a ponieważ pogoda jest okropna, wciąż pada i pada i straszą nas powodziami, więc dzisiaj kilka cytatów o trunku bogów, parę piosenek i mój okrutnie stary wiersz...
 

        Lubicie herbatę? Napiszcie, jaką, może i ja znowu polubię ten trunek (bo najczęściej piję wodę z cytryną lub shotem z kurkumą i imbirem oraz litry kawy z mlekiem roślinnym)... Zwłaszcza, że bierze mnie od wczoraj i telepie oraz rozpala twarz i zakatarza jakieś grypsko albo inne covidełko i muszę się w ten weekend jakoś zregenerować, żeby w poniedziałek pójść do roboty... Pracuję też nad bardzo ważną innowacją pedagogiczną i trochę czasu na to poświęcam, bo chcę moich chłopaków jak najwięcej nauczyć, zanim pójdą w dorosły świat...

 
❤ 
Weź filiżankę do ręki. Zamknij oczy. Pij spokojnie i skupiaj się tylko na smaku herbaty. Zostaw w spokoju wszelkie myśli przychodzące do głowy. Zostaw dźwięki. Zostaw obrazy. Twoja uwaga jest skupiona na smaku herbaty. Smakuj herbatę powoli. Otwórz oczy, jak wypijesz ostatni łyk. 

Bernard Fruga

❤

Wstałem i nie wiem, co mógłbym zrobić.
Chyba tylko herbatę.

Jacek Podsiadło

❤

Herbata przypomina nam, żebyśmy zwolnili tempo i uwolnili się spod presji nowoczesności. 

Lisa See 

❤

- Masz ochotę na herbatę?
- Nie, pragnę pieśni, muzyki. Pragnę miłości i piękna.
- Naprawdę nie chcesz herbaty?

Woody Allen


❤


❤

piję zieloną
cierpką herbatę
z białym kwiatem
jaśminu


Tadeusz Różewicz

 ❤

 - Czyli świat się kończy? To chcesz powiedzieć?
- Dobry wniosek.
- Tak. W takim razie pozostaje nam tylko jedno.
- Co takiego?
- Zaparzyć herbatę.

Siri Pettersen 

❤

❤
 
 

Herbata stygnie zapada mrok 

A pod piórem ciągle nic.

Katarzyna Nosowska

 ❤

Lubię pić zieloną herbatę i czytać. Po prostu nie mam lepszego pomysłu na resztę życia.

Krzysztof Varga

❤

Wielka miłość zaczyna się szampanem, kończy zaś herbatą.

Honoré de Balzac

 ❤



❤

herbaciane impresje

wiesz kochany
patrzę bezmyślnie na herbatę
która obłą puszystością filiżanki
i złotawym kolorem jesiennych róż
jak modliszka
wchłonęła aromatyczną
wytrawną cierpkość limonki

z gorzkawą goryczą mieszanych uczuć
myślę o naszej usychającej miłości

delektuję się słomkowymi pomysłami

miodowym oddechem wymoszczę dla nas
miejsce w zaparowanej czasoprzestrzeni
aby soczyste nabrzmiałe usta
i pozlepiane pulsujące serca mogły się wzbić
ponad nonsensy przyziemnych nastrojów

popływamy w przesłodzonej otchłani
gorących roziskrzonych rozkoszy
cytrynowym słońcem
jak dzieci zachwyceni


JoAnna Idzikowska-Kęsik, 3 IX 2011

❤


❤ 
Kobieta jest jak herbata w torebce: z jej mocy można zdać sobie sprawę tylko w gorącej wodzie.

Nancy Reagan

 ❤

 
 
            Miałam bardzo pracowity tydzień, nie miałam siły ani pisać ani odwiedzać Waszych blogów, mam nadzieję, że w weekend nadrobię zaległości, a póki co posyłam Wam herbaciane serdeczności i uściski także od mojej kici - Balbiny. Moja piesia Nikosek - niestety - podobnie jak ja jest przeziębiony, byłam z nim u weta, dostał zastrzyk i tabletki. Mam nadzieję, że szybko wyzdrowieje, bo kicha i bardzo się męczy. :(
 
 ❤
 
A na dworze wysyp kosmosów... I wieczorna herbatka z teraz: liściasta w szkle (mój ulubiony szklany kubek), ze szklanego zaparzacza, z miodem z dobrej pasieki z Bieszczad, z cytryną i limonką...
 

PS - NIEDZIELNY DOPISEK

MIMO PRZEZIĘBIENIA POJECHAŁAM NAD RZEKĘ BÓBR, KTÓRA PŁYNIE BRUDNA, WZBURZONA I ROZLEWA SIĘ NA ŁĄKI I POLA... NA RAZIE... ZWŁASZCZA, ŻE LEJE JAK Z CEBRA I JUTRO TEŻ MA PADAĆ. W BOLESŁAWIECKIM RATUSZU OBRADUJE SZTAB KRYZYSOWY, BO JAK OPRÓŻNIĄ ZBIORNIK RETENCYJNY W PILCHOWICACH, TO U NAS NIE BĘDZIE DOBRZE; W GŁUCHOŁAZACH JUŻ ŻYWIOŁ ZERWAŁ MOST, A W KŁODZKU JUŻ ZALAŁO MIASTO I STARE KAMIENICE, FALA ZBLIŻA SIĘ DO WROCŁAWIA... :(
 
Miasto i Powiat odwołały jutrzejsze zajęcia w szkołach. Zamknięto most nad rzeką Bóbr więc do naszej szkoły powiatowej i tak wiele dzieci nie dojedzie... :(

PONIEDZIAŁEK, 16. 09.2024 - ZDJĘCIA Z DRONA - POWÓDŹ W BOLESŁAWCU

69 komentarzy:

  1. Olá Joana!
    Costumo beber todos os dias chá.
    Principalmente de cidreira e camomila. Embora por vezes também tome chá preto.
    Principalmente à noite funciona como relaxante, me ajudando a dormir.
    Deixo os meus votos de um Feliz fim de semana, com muita saúde e paz.
    Beijinhos, com carinho e amizade.

    Mário Margaride

    http://poesiaaquiesta.blogspot.com
    https://soltaastuaspalavras.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obrigado, querido amigo poeta! Atenciosamente, bom final de semana, abraços!

      Usuń
  2. Wiersz o herbacie wspaniały:-)
    Ja lubię herbatę, ale rzadko pijam czarną, raczej ziołowe lub owocowe.
    W sieci Świat herbaty pyszny jest cytrusowy mix, to taki bardziej deser, niż herbata:-)
    Pysznej herbatki i weekendowego relaksu:-)
    jotka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Joasiu i moc pozdrowień posyłam do Ciebie!

      Usuń
  3. JoAsiu!
    Podziwiam Twoją bogatą kolekcję ceramiki z Bolesławca, która wyróżnia się wyjątkowym wzornictwem i kunsztem wykonania.
    A co do herbaty? bardzo ją lubię i też piję Earl Grey- Whittard.
    Przesyłam uściski dla Ciebie i dla kici Balbiny:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Łucjo Kochana, dziękuję. Twoją herbatkę na pewno skosztuję, jak znajdę i kupię, serdeczności!

      Usuń
  4. Ojej, masz nadzieję, że szybko się wykurujesz! Zdrowia życzę :)
    Piękny wiersz napisałaś i bardzo fajne utwory poleciłaś. Uwielbiam zwłaszcza piosenkę Kaliny Jędrusik. Ma niepowtarzalny klimat.
    Jestem również wielką herbaty, choć zwykle piję ją tylko w jesienne i zimowe dni
    Pozdrawiam Cię serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest dobrze. Naprawdę, chyba stres powodziowy mnie ozdrowił, Uściski!

      Usuń
  5. I used to drink tea daily, but now I just drink water.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I also drink water more and more often. I remember about tea in the fall.

      Usuń
  6. I hope you feel better. A bug has been getting to a lot over here. Honey and garlic are 2 of the best things to take when you aren't well. I gave up coffee in March and have noticed a big big difference. I would only drink real coffee though, I didn't like instant at all. I would drink 4-5 cups a day or more and they would be strong beans too. I decided to quit one day and the first few weeks were hard but by the second week I was fine. It is the best and worst decision I have made...best I am feeling lots of positives and worst because I loved my coffee so much. I now drink a coffee substitute, Chicory. It tastes nice and is very good for you. When made into a latte, you'd never know it wasn't coffee. I always use coconut milk with mine. Get plenty cat cuddles, I was recently reading on the healing power of cats purrs. Worth a look :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I would like to quit coffee, drink only water, but the problem is my very low blood pressure - 86/60 and also the fact that I simply like coffee. Maybe I will succeed someday, because I also haven't had it for a long time... Cats are wonderful - I love the purring of my Balbina. Hugs Ananka!

      Usuń
  7. Es preciosa la tetera y las tazas divinas!

    OdpowiedzUsuń
  8. Before the world ends, tea... a wonderful idea <3
    I love the beautiful tea sets.

    OdpowiedzUsuń
  9. Me gusta el té frió y tambien tome cafe descafeinado con leche de soya. Te mando un beso.

    OdpowiedzUsuń
  10. Tea is my favorite drink. I like black, but I also often drink green. And recently I started drinking Rooibos - African herbal tea, because it is very healthy. Sometimes I brew currant and raspberry leaves with tea. I really like to put honey or jam in tea. And, of course, I like tea with lemon.😊🫖☕🍵🍪🍯🍋

    OdpowiedzUsuń
  11. Dear JoAnna! I see Balbina and you like tea but I prefer coffee!

    OdpowiedzUsuń
  12. Bellos bodegones y buena musica.
    Un abrazo, amiga

    OdpowiedzUsuń
  13. Herbatę piję przeważnie, kiedy choruję (co mi się też zdarzyło niedawno). Z cytryną, miodem, maliną. Jakąś zwykłą, w saszetkach. Choć lubię zaparzyć sobie czasem jakieś ziółka, miętę, melisę, czystek. Dostałam też owocowe różne herbatki. Tylko zapominam je pić 😁 Moim napojem jest kawa z "mlekiem" sojowym👌☕ A w nawiązaniu do Balzaca powiem, że moja miłość zaczęła się od piwa 🙃😉

    OdpowiedzUsuń
  14. I like many types of tea. I especially like black tea, the main base of iced tea. Teas are the most consumed beverage in the world, after water.
    I really like your posts.
    (ꈍᴗꈍ) Poetic and cinematic greetings.
    💋Kisses💋

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja herbatę piję tylko jesienią i zimą. Wtedy lubię zaszaleć i zrobić sobie taką zimową - z owocami, cynamonem lub anyżem, na bogato.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  17. Lubię czarne herbaty, zimą z miodem i cytryną. Śliczny kotek ❤️

    OdpowiedzUsuń
  18. Ciekawy post. Uwielbiam dobrej jakości herbatę liściastą. Czarną, zieloną, czerwoną... Najlepiej klasyczną, ale z dodatkami też może być. Jestem herbaciarą. Odpowiadając na Twój komentarz u mnie. Po pierwsze, życzę zdrowia! Po drugie, myślę, że nieco podobni ludzie się czasem przyciągają. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. I adore tea and drink it twice a day every day. As an English lg teacher I am rather British so no surprise there. In the mornings I drink Lipton Yellow Label with sweetener and lemon, during summer Lipton, Ahmad, Pickwick or some other black teas with fruit flavour made as ice tea. And in the afternoons I make a tisane with honey and lemon, either camomile, or nettle which are both extremely good for the health, or some green tea. I also love glass mugs for tea and have about 50 of them, but they have to be transparent.

    OdpowiedzUsuń
  20. Such a beautiful post. I do hope you are on the mend. I have to confess I have been drinking coffee since I was three. So coffee first and then with breakfast tea. Although, I have been drinking herbal teas a lot more. Tension Tamer is quite nice. Lemon Lift is my favorite at breakfast. Thanks so much for the lovely tea photos and such a beautiful cat!

    OdpowiedzUsuń
  21. Oh, such a great gift from your brother. I won an infuser and some great tea at work. That made me want to get out my teapot that I got as a gift and during the winter months I tend to drink more hot tea, but love it cold in the summer. Thanks for your wonderful tribute to tea with poetry and such wonderful quotes. Always great to have a lovely brew. It wasn't until lately that I like a bit a milk in my earl gray...which is a treat on a Saturday morning. Thanks for the lovely photos and such a stunning beauty you have to lounge around with.

    OdpowiedzUsuń
  22. Źle się czuję po herbacie, więc piję ziółka a dla smaku i energii świeżo zmieloną kawę z przelewowego ekspresu z imbirem i mlekiem. Mimo wszystko picie herbaty liściastej z pięknego zaparzacza i kubeczka w maki, wydaje mi się bardzo pociągającym pomysłem. Piękny zestaw herbacianych piosenek a Twój wiersz jest jak zwykle bardzo prawdziwy i wzruszający. Joasiu, kuruj siebie i pieska, odpoczywaj tym bardziej, że pogoda nie sprzyja zajęciom na zewnątrz. Mam nadzieję, że sytuacja się poprawi i tym razem nie dojdzie do żadnej katastrofy. Pozdrawiam serdecznie a Balbina ma pozdrowienia od Baribalka i Furianuszka. Buffy trochę kręci noskiem bo uważa, że czarne futro jest ładniejsze niż białe, ale może jest trochę zazdrosna?

    OdpowiedzUsuń
  23. Też przekazuję herbaciane pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Querida y bella Joanna, maravillosa entrada.
    Tomo te cuando estoy con gripe, acá se usa mucho el mate y en el verano solo tomo agua
    Entre bellas flores, tacitas con té y bello poema, quedo un post hermoso.
    Cariños y besitos mi bella amiga, que te mejores y tengas días felices

    OdpowiedzUsuń
  25. Querida y bella Joanna, me olvide de decirte que tu gatita luce hermosa, es adorable.
    Cariños y besitos hermosa

    OdpowiedzUsuń
  26. Io adoro il te e le tisane, poi con l'arrivo della stagione fredda sono una vera coccola quotidiana

    OdpowiedzUsuń
  27. I hope you and your pets feel better soon! Your tea ritual sounds comforting and healing. Thanks for sharing these lovely quotes and poems.

    OdpowiedzUsuń
  28. Moja droga Joasiu, herbatę bardzo cenię, gdy temperatury nieco spadną. Przeważnie są to herbaty owocowe i ziołowe. Często dodaje do nich także soków. Ale na odół piję niesłodzone. Z nowości, to dużo ostatnio eksperymentuję z różnymi niekonwencjonalnymi kawami. Wyobraź sobie dałam się złapać na reklamę, że taka jedna kawa z grzybów daje, moc witamin i mikroelementów oraz witalność i te no... inne kosmiczne doznania. 😁 Kawa już mi się skończyła, a doznań ani widu ani słychu. Kupiłam sobie teraz kawę z mniszka. 😆
    Serdecznie pozdrawiam. Życze wszystkiego dobrego🤗

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Joanno, jaka sytuacja u Ciebie? Jesteś bezpieczna?

      Usuń
  29. You're going through a tough time with the flu and the rainy weather, but it's great to hear you're trying to make the best of it with some tea and reflection. Even if tea isn't usually your thing, sometimes a little change can be soothing, especially when paired with a cozy setting.

    I hope you find some comfort and recovery this weekend. And best of luck with your pedagogical innovation—it's inspiring to hear about your dedication to your students.

    I wish you a lovely weekend. You are invited to read my new blog post: https://www.melodyjacob.com/2022/10/how-to-break-out-of-nzu-addiction.html

    OdpowiedzUsuń
  30. Hola Joanna, te he leíd, he visto como el te es algo imprescindible , necesario, , ypprefiero tomar una taza de humeante café ¡me encanta! y, pero eso no quiere decir que el te le tenga olvidado, me gusta tum buen vaso de te verde con hierbabuena y azucarado ¿está riquisimo! aún así me puede el café
    Me ha gustado leerte querida amiga

    OdpowiedzUsuń
  31. Kawę piję naturalną z makinetki. Zawsze z mlekiem roślinnym i z przyprawami korzennymi. Do tego kakao.
    Herbaty pijam rzadko, jeśli w domu, zaparzam susze. Jeśli w pracy, siłą rzeczy są to różne ekspresówki.
    Czarnej nie lubię, pijam ziołowe i owocowe.
    Zdróweczka!

    OdpowiedzUsuń
  32. Herbatki w takich pięknych kubeczkach bolesławskich muszą być pyszne!
    Ja najbardziej lubię czarną sypaną herbatę, ale gdy niedawno przechodziłam wirusika w ogóle mi nie smakowała. Piłam tylko wodę z cytryną.
    Dbaj o siebie, kuruj się.
    Od dawna uważam, że choroba, gdy dopada, coś mi chce powiedzieć- zwolnij, uporządkuj coś w swoim życiu...
    Pozdrawiam Cię Asiu serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja zdecydowanie jestem miłośniczką herbaty. Uwielbiam liściaste herbaty zielone w połączeniu z miodem i imbirem. <3

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja zdecydowanie jestem miłośniczką herbaty. Sięgam po nią zdecydowanie częściej niż po kawę. Uwielbiam liściaste herbaty zielone w połączeniu z miodem i imbirem. <3

    OdpowiedzUsuń
  35. Herbatę uwielbiam (choć kawę bardziej), pije dużo zielonej i często różne kombinacje z suszonych owoców i ziół.
    Jeśli Cię coś bierze, to ja polecam olejek oregano (rozcieńczony z jogurtem), kilka razy w ciągu dnia, mi zazwyczaj pomaga. Czosnek z mlekiem i miodem też się całkiem dobrze sprawdza przy choróbskach i przeziębieniach.
    Wiersz przecudowny, bardzo poruszający!
    Zdrówka dla Ciebie Joasiu i dla Twoich kochanych zwierzaczków!
    Wspaniałego tygodnia!<3

    OdpowiedzUsuń
  36. Oczywiście, Joasiu, herbata u mnie musi być.
    Najchętniej pijam zieloną z cytrynką, ale nie gardzę też innymi smakami, herbata przynosi mi ukojenie i zadowolenie na języku :)
    Świetny ten Twój wiersz, wiele daje do myślenia, a kicia boska. Nie biegaj po tych rozlewiskach, tylko kuruj się, nie daj się kolejnemu choróbsku...
    Wróciłam też do Twojego poprzedniego postu... te wielkie oczy na obrazach są piękne, niesamowite, nie mogłam oderwać oczu od tych obrazów. Dlatego dzięki Ci za możliwość poznania dzieł tej malarki.
    Śledzę cały czas wiadomości... drżę nadal o swój Wrocław, ale to dopiero najwcześniej wtorek pokaże, co też tam może się wydarzyć.
    Przytulam Cię <3

    OdpowiedzUsuń
  37. Wonderful ceramic tea cups. I love drinking tea. I love coffee too. Nothing better than a cozy drink when we get sick.
    I'm a bit under the weather at the moment, it could be the sudden seasonal change or just work and stuff.
    I'm healing myself with paracetamol and tea.

    OdpowiedzUsuń
  38. Picia herbaty kategorycznie odmawiam! Jest to napój niepijalny.
    W czasie wakacji byłam u przyjaciół mniej więcej między Jarnołtówkiem i Głuchołazami.
    Dzwoniłam do nich - wieś zalana, ewakuacje, a oni mają jak u Pana Boga za piecem, bo są na górce i mają duże zapasy jedzenia.

    OdpowiedzUsuń
  39. I always drink tea, I don't like coffee.
    These are beautiful pictures of your cat.
    How terrible the flooding, I saw on the news that there are floods in many countries, nature is changing at a rapid pace unfortunately.
    I wish you a beautiful new week.
    Greetings Irma

    OdpowiedzUsuń
  40. Uwielbiam herbatę i tu w pełni zgadzam się z Twoim bratem - tylko liściasta - torebkowe to zmiotki po tych liściastych. Na przeziębienie piję herbatę z czystka. Dla przyjemności oolong milk, sencha, rooibos. Pozdrawiam i życzę, aby ta woda już sobie poszła 🙏

    OdpowiedzUsuń
  41. Hello JoAnna,
    Tea is very tasty. Many human loves it.
    I like Ice Tea Green. I love it to drink.
    Nice shots of the cat. But what a terrible lot of water. It has rain very hard lost week, but this is to much. I hope all is well with you.

    Many greetings,
    Marco

    OdpowiedzUsuń
  42. Chojrak... bałam się tej bajki :D Jednak pozostała w mojej pamięci jako dobra kreskówka. Miłe wspomnienia. Sama uwielbiam herbatę, najczęściej piję zwykłą, owocową ale lubię też liściaste, takie bardziej wyjątkowe. Jak jest dobra gatunkowo herbata, to rozkocha w sobie wielu :) Ja mieszkam 5km od Kłodzka, więc bardzo dobrze wiem co dzieje się w okolicy. Niestety, nie wygląda to dobrze :(

    OdpowiedzUsuń
  43. Wonderful post with beautiful photos and videos.

    OdpowiedzUsuń
  44. Olá, amiga Joanna!
    Passando por aqui, vendo e relendo este excelente post que muito gostei, e desejar uma feliz semana, com tudo de bom.

    Beijinhos, com carinho e amizade.

    Mário Margaride

    http://poesiaaquiesta.blogspot.com
    https://soltaastuaspalavras.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Dear JoAnna, i hope you like my poetry about tea:

    Oh, lemon tea,
    in your essence i find
    calm and freshness,
    like a ray of sunshine
    in the dark afternoon.
    A warm and acidic embrace,
    you are a sip of peace
    in every glass.

    😄🍋

    Sending you lots of strength to overcome this bad experience of the beginning of autumn and
    hopefully sunny days and moments of tranquility will soon arrive. 🌤️🌊

    Hugs & kisses

    OdpowiedzUsuń
  46. My friend Joanna,
    Another post full of personal feelings that we take with us after visiting your “blog”, as if it were the smoke coming out of a cup of hot tea.
    A kiss and have a good week!!!

    OdpowiedzUsuń
  47. Asiu! Dużo zdrowia dla Ciebie,mam nadzieję że przeziębienie już mija!
    Co do sytuacji w część naszego kraju to ja w to nie umiem uwierzyć. Mam wrażenie że to kadry z amerykańskiego filmu,a to niestety brutalna rzeczywistość...

    OdpowiedzUsuń
  48. Joasiu kochana moja napiszmi maila, odpisz,bo sie martwie czy jestes bezpiieczna w tym boleslawcu zalanym!!!!!!!! Netu też mozesz juz nie iec?? Napisz kochana jaka jest sytuacja uu ciebie i czy juz lepiej sie czujesz,wiersz super, herbate luubie zieloną ale ty to wiesz. Pa pa kochana.

    OdpowiedzUsuń
  49. Muy grato visitarte.
    Interesante y bonito leerte.
    Deseo que todo vaya muy bien.
    Muy buenas las imágenes.
    Un beso.

    OdpowiedzUsuń
  50. Lubię, ale głównie jesienią/zimą. Na co dzień jestem zdecydowanie kawoszka.
    Otaczam Cię ciepłymi myślami....♥️

    OdpowiedzUsuń
  51. Querida Joanna, hermoso poema, me encantaron las tacitas de té, son preciosas y las imágenes son belleza de la naturaleza.
    Precioso post, muy completo.
    Abrazos y besitos querida amiga, que tengas un feliz día

    OdpowiedzUsuń
  52. Olá, querida Joanna, que show de postagem, que fotos lindas!
    Aqui em casa tomamos chá com uma fatia de bolo , todas as noites antes de dormir.
    ( vários tipos de chás). Confesso que eu não gostava muito de chá, mas fui aprendendo e hoje gosto muito.
    Não gosto de café, fico enjoada. As fotos das xícaras são belíssimas!
    Vi as fotos da enchente, que coisa triste, foi o que vivenciamos aqui no meu Estado, todo ele ficou debaixo d'água,
    Mas aos poucos vai se recuperando, foi terrível.
    Deixo meus votos de uma feliz semana, saúde e paz!
    Um beijo!

    OdpowiedzUsuń
  53. Esqueci de falar no belíssimo poema que li com muito gosto, e no
    fantástico gatinho, nunca vi um mais lindo!
    Beijinho!

    OdpowiedzUsuń
  54. Cytat p. Lisy piękny. Taki prawdziwy.

    OdpowiedzUsuń
  55. Miuriel mówiła, a zrzędzący Eustachy przynosił jej tę herbatkę... o ile dobrze pamiętam, etap oglądania bajek razem z synkiem przechodziłam dawno dawno temu:) Jeśli piję herbatę, to najczęściej czarną z dodatkami - odrobiną miodu, cytryną, gałązką świeżego rozmarynu, czasem z pestką kardamonu, imbirem... ale generalnie jestem kawoszką:))) Podziwiam Twój piękny bolesławiecki zestaw herbaciany... Mam nadzieję, że sytuacja z rzeką unormowała się już, a Ty nie dałaś się przeziębieniu. Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz, zawsze odpiszę i zajrzę do Ciebie w miarę czasowych możliwości: czasem szybko, niekiedy później, ale zajrzę na Twój blog. Pozdrawiam. :)