Translate

07 stycznia 2013

Being There...


impresja

we mgle słyszę ulotność
cisza wypełnia 

serca mojego wertepowatą
 przestrzeń

bujność traw oswajam
nierealnie intymnym

dotykiem porannej rosy

w snach świtają mi wiersze
o wolności spełnionej

latam gdzieś nad wszechświatem
i chwalę poematy

wiatrem oddycha mój anioł
po to aby mnie chronić
przed burzą zmyślonych emocji

intuicji szelestem wyczuwam
płynność istnienia 

a gwiazdy mnie błogosławią
migotliwym nie-gestem

cóż
może jestem szalona

ale po prostu
jestem


/B-c, 2012/13, p.n.k., JoAnna Idzikowska-Kęsik/

pic:Softly Falling by Karen Middleton Illustration

2 komentarze:

Bardzo dziękuję za każdy komentarz, zawsze odpiszę i zajrzę do Ciebie w miarę czasowych możliwości: czasem szybko, niekiedy później, ale zajrzę na Twój blog. Pozdrawiam. :)